Evenimentul isi propune sa aduca in atentia publicului de specialitate solutii si idei practice referitoare la modalitatea de a construi o organizatie performanta in vanzari, sa analizeze mega-trendurile care dicteaza cresterea profitului, sa evidentieze importanta si rolul tehnologiei in procesul de crestere a unei echipe de vanzari, precum si a necesitatii adaptarii managerilor de vanzari la noile tendinte din acest domeniu.

Pe langa impartasirea know-how-ului specific, Sales Team UPgrade aduce laolalta profesionisti in vanzari din diferite industrii pentru a crea impreuna o experienta a dezvoltarii profesionale si personale. Temele de discutie vor varia de la identificarea ultimelor schimbari din lumea achizitiilor, la dezvoltarea potentialului de personal de leadership, asumarea targetului fara a exercita o presiune negativa la nivelul echipei, impactul fenomenului Social Selling asupra procesului de vanzare, formarea si mentinerea unor echipe de vanzari intr-un mediu Agile, maximizarea investitiilor de training, dezvoltarea personala si noul profil al liderului de vanzari sau managementul performantei in conditii de criza a brandului.

Avalansa surselor de informare, vanzarea de tip Social Selling, influenta liderilor de opinie formali (bloggeri, ambasadori de brand) si informali (prieteni, internauti, forumisti) in procesul de achizitie sunt noile fenomene sub influenta carora atitudinea clientilor se schimba. Iar aceasta schimbare afecteaza procesul de vanzare. Ciclul de cumparare a ramas acelasi, dar procesul de vanzare s-a scurtat. De cele mai multe ori, clientul este informat si stie deja ce o sa cumpere inainte ca vanzatorul sa isi fi livrat mesajul.

Avand in vedere acest context, pe parcursul a trei sesiuni interactive, derulate in paralel, conferinta Sales Team UPgrade va incerca:

• sa masoare impactul acestor schimbari in procesul de vanzare;
• sa verifice daca managerii de vanzari sunt pregatiti sa faca fata noului context sau vor trebui sa aprofundeze sau sa dezvolte un nou set de abilitati;
• sa analizeze paradigma globala care presupune dezvoltarea abilitatilor de vanzari dincolo de specializarea pe industrii si cum este acceptata aceasta paradigma la nivel local;
• sa ii ajute pe specialistii in vanzari sa reuseasca sa isi pastreze etica si morala profesionala atunci cand sunt sub presiunea atingerii obiectivelor.

Printre speakerii evenimentului se numara: Marius Decuseara-Brandenburg, Managing Partner Trend Consult Group, Dr. psih. Doru Dima, Director National Profiles International, Dan Berteanu, Managing Partner Equatorial, Gabriel Muresanu, Managing Partner Awarness Power Consulting, Sergiu Medar, Partener si Lider ICSS si Andreea Baciu, Development Director Qualians – TMI.

Mai multe detalii despre speakeri, agenda si inscriere puteti gasi pe website-ul dedicat evenimentului: www.salesteamupgrade.ro

* CARIERE este singura publicatie de leadership si atitudine profesionala din media de business romaneasca. Cu aparitie lunara, este tipul de revista-partener, o sursa la indemana pentru inspiratie si pentru bunele decizii.