Noul magazin, situat pe Calea Sagului, , dispune de o suprafata de circa 16.000 mp si o parcare de 360 de locuri, in noul centru urmand sa lucreze aproximativ 200 de angajati.

Deschiderea celui de-al doilea magazin din Timisoara vine la cinci ani de zile de cand retailerul bacauan a inaugurat primul spatiu comercial din orasul de pe Bega si se aliniaza astfel unui grup de orase care detin cel putin doua magazine Dedeman, asa cum este cazul Iasi si Constanta, dar si Bucurestiul, cu patru magazine la activ si altele in lucru.

Dedeman, cel mai mare retailer specializat in bricolaj din Romania si totodata una dintre cele mai mari companii de pe plan local, are planuri mari in ceea ce priveste expansiunea in urmatorii ani, pe lista companiei fiind inclusiv depasirea barierelor tarii si dezvoltarea grupului bacauan in regiune.

Intr-un interviu pentru WALL-STREET.RO, Dragos Paval, presedinte al Dedeman, sustine ca o data cu finalizarea procesului de expansiune din Romania, care ar presupune deschiderea a inca 9 magazine pe plan local si atingerea unui numar de 50 de unitati, precum si inaugurarea a inca doua spatii comerciale in Republica Moldova (Chisinau), planul companiei care a incheiat anul trecut cu un business de circa 770 de milioane de euro este de a depasi granitele tarii si a-si extinde operatiunile "la 360 de grade", in regiune.

Dedeman continua expansiunea: unde va deschide noile magazine

Dedeman continua expansiunea: unde va deschide noile magazine

Citeste si:

"Analizam cu atentie si alte tari, dar inca nu am luat o decizie. Vom alege o strategie de dezvoltare regionala, dar momentan urmarim totul la 360 de grade, , dar acest lucru il vom demara abia in momentul in care vom finaliza procesul de dezvoltare la nivel local. Cel mai important pentru noi in momentul de fata este ne consolidam afacerea din Romania si sa finalizam investitiile din Republica Moldova. Suntem in curs sa semnam antecontractele pentru terenuri - ambele in Chisinau. Este un proces mai de durata intrucat exista o fabrica pe unul din terenuri", a declarat Dragos Paval pentru wall-street.ro.

Dedeman mizeaza si in acest an pe o crestere a business-ului, asta dupa ce anul trecut afacerea fratilor Dragos si Adrian Paval s-a apropiat de 770 de milioane de euro, in crestere cu peste 25% fata de nivelul inregistrat cu un an in urma.

Piata locala de bricolaj a trecut in ultimii doi ani prin ample schimbari, principalii actori implicati in consolidarea unui segment de piata estimat la o valoare de peste 2 miliarde de euro fiind Praktiker, Kingfisher, Leroy Merlin, Hornbach sau Ambient Sibiu, companie care de curand si-a cerut intrarea in insolventa.