„Aceasta evolutie a fost determinata de mai multi factori printre care se numara largirea retelei de distributie, cresterea numarului de lanturi de hipermarketuri cu care colaboram si, respectiv, marirea gamei sortimentale Cosmetic Plant comercializata de catre magazinele partenere. De asemenea, un rol important in obtinerea cresterii cu 20% a business-ului nostru l-au avut bineinteles si modificarile efectuate in gama noastra sortimentala”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, ca primele trei trimestre au fost marcate si de finalizarea unei noi investitii in retehnologizarea liniei de productie din fabrica din Cluj-Napoca. Proiectul cofinantat de Uniunea Europeana a avut ca obiect achizitionarea a doua utilaje moderne si performante. Astfel, fabrica a fost dotata cu un utilaj de umplut tuburi cu alimentare automata si de un utilaj de umplut pliculete cu creme si lichide.

„Investitia in cele doua utilaje s-a ridicat la 700.000 de lei (cca. 160.000 de euro) si va avea un puternic impact in business-ul companiei in perioada urmatoare. Astfel, utilajul de umplut tuburi va creste capacitatea pe acest segment cu 60%, in timp ce utilajul de umplut pliculete ne va ajuta sa ne crestem vizibilitatea cu ajutorul unor campanii de sampling”, a mai spus Susana Laszlo.

Noua investitie vine dupa ce, anul trecut, compania a realizat o alta investitie cofinantata prin fonduri UE, in valoare de 600.000 lei (cca. 135.000 euro) care a avut, de asemenea, ca scop cresterea capacitatii de productie si retehnologizarea liniei existente.

Primele 9 luni din acest an au insemnat pentru Cosmetic Plant si o majorare puternica a exporturilor, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, compania a raportat vanzari in afara tarii mai mari cu circa 145%.

Citeste si:

„In prima parte a anului am inceput sa exportam in tari noi precum Iordania, Portugalia si Republica Moldova, iar in a doua parte a anului am pus accent pe consolidarea relatiilor cu partenerii straini existenti. Astfel, relatia cu Republica Moldova este foarte promitatoare, iar in Ungaria am reusit, prin intermediul reprezentantei deschise anul trecut, sa patrundem in noi lanturi de farmacii”, a subliniat Susana Laszlo.

Produsele „vedeta” din primele trei trimestre

In ceea ce priveste produsele care au avut cele mai bune cifre de vanzari in primele noua luni din acest an, reprezentanta companiei a subliniat ca gama anticelulita, extinsa cu sase noi produse in luna iunie, a raportat cresteri cu 190% mai mari comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, gamele Argan si Q10 + ceai verde au inregistrat cresteri de 28%, respectiv 23%.

De asemenea, reprezentanta companiei a subliniat ca pana la finele lunii noiembrie urmeaza sa fie lansate doua noi game.

In ceea ce priveste previziunile companiei pentru intregul an 2015, cresterile raportate pana in acest moment au determinat o viziune optimista. Astfel, pentru acest an Cosmetic Plant se asteapta la un business in crestere cu 20% fata de 2014.

„Tinand cont de investitiile realizate si de gamele nou lansate, pentru acest an mizam pe atingerea unui business de circa doua milioane de euro”, a incheiat Susana Laszlo.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de cosmetice din Romania, infiintat in 1991 in Cluj-Napoca. In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, impartite in 13 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).