Rezultatele vin ca urmare a investitiilor de anul acesta. Strategia de dezvoltare a inclus doua directii prioritare pentru companie: perfectionarea serviciilor si a sistemului informatic precum si un nou concept de prezentare a ofertei catre clienti. RTC Office Expres a investit 1 milion de euro in setul de 5 cataloage lansat recent si care grupeaza peste 10,000 de produse, pe profil de activitate: Papetarie, IT & Birotica, Promotionale, Mobilier si Industriale.

Pentru finalul anului, Office Express previzioneaza o cifra de afaceri de 44 milioane euro. In baza unei cresteri constante, incepand cu anul viitor compania intentioneaza sa isi extinda activitatea pe pietele vecine, acoperind pentru inceput Moldova, Bulgaria si Ungaria.

“Ne propunem ca in primul semestru al anului viitor sa fim functionali cel putin in Bulgaria si poate chiar mai devreme in Moldova. Ne vom extinde activitatea pe pietele vecine dupa modelul de business din Romania pentru ca in contextul inlaturarii barierelor vamale in 2007 putem chiar sa acoperim livrarile din depozitele din Bucuresti. In Bulgaria si Ungaria luam in calcul atat varianta preluarii unui jucator important de pe piata cat si o investitie greenfield.” a afirmat Sorin Stancu – presedintele Diviziei Office a Grupului RTC.

Citeste si:

Office Express face parte din Divizia Office a Grupului RTC, alaturi de alte 4 companii cu activitate importanta pe piata nationala de profil: Astra Plus, Document Management, Top Office Products si Ranco Promotional Products.

Unic partener al unor brand-uri internationale precum Sanford, Stabilo, Kores, Durable, Apli sau Novus, Divizia Office a raportat o cifra de afaceri de 51 milioane euro in 2005 si estimeaza un rulaj de peste 60 de milioane euro pentru 2006.