“In momentul acesta, cadrul legislativ ne permite sa comercializam tichetele de masa si in format electronic, un suport care prezinta o serie de beneficii, atat pentru angajator, cat si pentru angajat", a declarat Elena Pap, director general Up Romania.

Tichetul de masa electronic de la Up Romania va fi emis in parteneriat cu MasterCard si este un card de tip contactless, cu tehnologie sigura si moderna, care ofera o utilizare rapida la comerciantii ce afisaza sigla PayPass, pentru plata sumelor mai mici de 100 de lei, fara a mai fi nevoie de introducerea codului PIN.

Tichetele de masa electronice au aceeasi valoare nominala ca cele pe suport de hartie, stabilita prin lege- 9.41 lei, se acorda dupa aceleasi reguli - cate 1 tichet pentru fiecare zi lucratoare sau interval de 8h (in cazul angajatilor care lucreaza in ture), sunt destinate exclusiv achizitionarii produselor alimentare, parcurg etape similare din punct de vedere al procesarii comenzii si respecta restrictiile privind interdictia achizitionarii de produse nealimentare, tigari sau bauturi alcoolice.

Cardul de masa are functionalitati diferite de cele ale unui card bancar pentru ca nu permite retragerea de numerar de la bancomat, alimentari cu alte sume decat cele destinate tichetelor de masa sau transferuri de bani.

Citeste si:

In ceea ce priveste beneficiile pentru angajatori, tichetele de masa electronice ofera oportunitatea introducerii unui nou instrument de plata pentru recompensarea angajatilor si presupun operatiuni de distribuire doar in momentul emiterii initiale a suportului electronic. Pentru magazine, aceste tichete de masa electronice aduc decontarea imediata a sumelor utilizate.

Din reteaua de parteneri Up Romania pentru cardul de masa se numara: Cora, Real, Mega Image, Penny XXL, Profi, KFC, Pizza Hut, Inmedio, City Grill, Buongiorno, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Pizza Dominium, Oro Toro, Li Wu, Magazinele Dobrogea, Pambac, Luca, Marisan, Paul.

Up Romania (fosta Chèque Déjeuner) a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti si 700.000 de beneficiari. Portofoliul sau de produse include tichetele de masa, tichetele cadou, voucherele de vacanta, tichetele de cresa si tichetele sociale.