Romania, Serbia si Greia sunt incluse de Delhaize in segmentul Europa de Sud-Est, unde grupul a inregistrat o crestere a vanzarilor de 11,2% (curs valutar constant), la 836 milioane de euro, scrie Mediafax.

"In termeni comparabili, avansul veniturilor a fost de 5,1%, iar rezultatul a fost pozitiv in toate cele trei tari, in special in Romania, unde a fost sustinut de reducerea TVA la alimente de la inceputul lunii iunie. Cota noastra de piata a continuat sa creasca in cele trei tari", se arata intr-un comunicat publicat joi de Delhaize.

Profitul operational al Delhaize in Europa de Sud-Est a avansat cu 16,2% in trimestrul al treilea ( la curs valutar constant), la 8 milioane de euro. In primele noua luni, grupul a obtinut in regiune venituri in urcare cu 8,1%, la 2,43 miliarde de euro si un profit operational in crestere cu 22,1%, la 93 de milioane de euro. Rezultatele sunt calculate la curs valutar constant.

Citeste si:

In trimestrul al treilea, Mega Image a deschis in Romania 12 magazine, numarul total al unitatilor ajungand la sfarsitul perioadei la 437. In octombrie, Mega Image a mai inaugurat doua unitati Shop&Go in Bucuresti.

Fondat in 1995, Mega Image este cel mai mare lant de supermarketuri din Romania cu o retea ce cuprinde in prezent 439 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Targoviste si alte orase din tara, sub marcile Mega Image (202), Shop&Go (234), AB COOL FOOD (1), Gusturi Romanesti (2). Mega Image face parte din grupul belgian Delhaize, care va fi preluat de grupul olandez Royal Ahold, pentru circa 9,32 miliarde euro in actiuni, fiind cea mai mare tranzactie din industria de retail din aproape 10 ani.

Investitorii Delhaize vor primi 4,75 de actiuni Ahold pentru fiecare actiune proprie, potrivit unui anunt din iunie al celor doua companii. Veniturile totale ale grupului Delhaize au crescut in trimestrul al treilea, in termeni comparabili, cu 1,7%, la 6,1 miliarde euro. In primele noua luni, veniturile au atins 18 miliarde de euro. La sfarsitul trimestrului al treilea, Delhaize avea o retea de 3.465 magazine.