„Eu chiar schimb ceva, am angajat oameni care se ocupa de fiecare consumator in parte. De exemplu, ii putem propune lucruri mai bune decat si-a ales el. De exemplu, daca un om vrea sa isi cumpere pioleti, il intreb ce inaltime are pentru ca pioletii sunt lucruri pentru salvarea vietii. La mine, 80-90% dintre produsele pe care le vand sunt pentru a salva vieti. Am oameni care se ocupa personal de fiecare client”, a explicat David Neascu.

El a mai spus ca a fondat magazinele Himalaya pentru ca si-a dorit sa poate sa isi finanteze singur calatoriile, fara sa apeleze la sponsorizari ale companiilor.

David Neacsu este antreprenor, dar si unul dintre cei mai cunoscuti alpinisti romani.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.