Clientii romani care fac cumparaturi in mediul online manifesta inca o reticenta in oferirea informatiilor personale, a declarat Cristi Movila, director of eCommerce, Otter, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.

"Clar mai avem de lucru in a convinge consumatorul sa ne dea informatii. Exista o reticenta inca, nu vor sa isi dea informatiile personale si sa creeze un cont in site. Aceasta este o trasatura a cumparatorilor romani din mediul online ", a spus Cristi Movila.

In acest caz, ceea ce pot face companiile este sa identifice dorintele clientului, sa ii trimita oferte personalizate si sa nu aiba un contact la modul general, ci personalizat.

RetailArena este un eveniment organizat de wall-street.ro si sustinut de Evozon Systems & Hybris Software, an SAP Company. Partenerii Omnichannel Day sunt Vodafone& Mindspeed Communications, iar cele doua module de discutii sunt sustinute de Media Galaxy, respectiv DPD Romania. Partenerii Innovation & Marketing Day sunt VISA, Microsoft si Telekom Romania. Sponsorii evenimentului sunt Carrefour Romania, PepsiCo, Q InStore Radio si Netopia MobilPay.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri