Povestea incepe in 1995, in zona Lizeanu, din Bucuresti, unde Mega Image isi deschidea primul sau magazin din ceea ce avea sa ajunga peste ani o retea de peste 450 de unitati. Practic, concurentii directi ai retailerului erau chioscurile si magazinele de proximitate, care la acea vreme controlau intreaga piata. La intrarea pe piata romaneasca, Mega Image avea la baza o companie cu capital grecesc.

Din acel moment si pana in 1998, Mega Image a deschis, in medie, cate doua magazine pe an. Reteaua incepuse sa devina populara in Bucuresti, in timp ce in provincie functiona doar comertul traditional. Mega Image a fost cumparat in 2000 de grupul belgian Delhaize, iar tranzactia aduce o schimbare in conceptul retelei, care din 2003 se intinde si in afara Bucurestiului, la Constanta si Ploiesti. Mega Image incepe apoi achizitia de retele de magazine aflate in dificultate, dar deschide si unitati noi.

Citeste articolul integral pe adevarulfinanciar.ro.