Engie este noul nume al GDF Suez, companie cu activitati in domenii precum electricitate, gaze naturale si servicii energetice. In momentul anuntarii rebrandingului, managementul GDF Suez afirma ca noua pozitionare este un raspuns la tendintele din domeniul energiei: dezvoltarea energiilor nepoluante, reducerea consumului energetic si digitalizarea informatiei.

"Este o onoare pentru mine sa premiez un competitor pentru ca vorbesc si in numele celui mai mare producator de energie din Romania, Hidroelectrica. Iata ca din acest punct de vedere dau premiu unui competitor care imi ia o felie de paine de la gura, dar este loc pentru toata lumea in piata. GDF devine astfel Engie. Engie este un model aspirational pentru Hidroelectrica pentru ca si companiile romanesti din energie au potential extraordinar si pot sa devina jucatori internationali precum Engie, Mol, Enel, E.ON si mai avem multe de invatat chiar si in ceea ce priveste rebrandingul. Pentru ca intr-o industrie de consum totul se rezuma la branding, comunicare", a declarat Remus Burza.

"Acest rebranding este cea mai importanta campanie de comunicare pe care grupul Engie il desfasoara in Romania in cei zece ani de prezenta pe piata locala. A fost un proiect intens, complex, dar provocarea de acum incepe pentru ca aceasta promisiune trebuie sa transpara in tot ceea ce propunem clientilor si partenerilor nostri", a declarat Alexandra Ilinca, communication project coordinator in cadrul Engie.

Citeste si:

Partenerii Galei wall-street.ro sunt EY Romania, Telekom Romania, Nuntius, Euro Insol, Aqua Carpatica, Domeniile Samburesti si Depozitarul Central.

Vedeti toti castigatorii la Gala Wall-Street 2015 in slide-ul urmator.

Gala Wall-Street 10 ani: cine sunt premiantii inovatiei

Gala Wall-Street 10 ani: cine sunt premiantii inovatiei