"Noi avem undeva la 23-25% din piata. In acest an a urcat cu 10 si 15% si credem ca anul viitor va fi acelasi avans. Ca factori de crestere, pe de o parte avem online-ul, e-commerce-ul, partea cea mai importanta de crestere. Alt motiv a fost faptul ca au fost firme care au externalizat servicii, de exemplu aveau cateva magazine in tara si nu au mai facut transportul cu masinile lor, serviciile erau prea scumpe. Si mai sunt si vanzarile din teleshopping, care e pe crestere. Dar toata cresterea consumului din Romania s-a reflectat intr-un fel sau altul si in cresterea pietei de curierat", a declarat Adrian Mihai, unul dintre actionarii FAN Courier.

De asemenea, in perioada sarbatorilor piata creste semnificativ. "Firmele le ofera clientilor lor, partenerilor, cozonaci, vin, felicitari, cosuri cu cadouri, ele cred ca vor reprezenta cu o saptamana inainte de Craciun undeva intre 5 si 10% din businessul pentru zilele respective", a aratat Mihai, scrie Mediafax.

Investitiile realizate de companie in acest an s-au ridicat la 10 milioane euro, iar pentru anul viitor compania a planificat investitii de nivel asemanator.

"Tot cam 10 milioane euro pregatim investitii, din care 7 milioane euro vor fi in flota auto. Am inceput un hub nou la Brasov, care ne va asigura rapiditatea distributiei in tara, o investitie de vreo 5 milioane euro, din care peste 2 milioane euro s-au investit anul acesta, restul anul viitor. In flota auto am investit 6,1 milioane euro. Ca provocari ale anului 2015, oferta fortei de munca este cea care ne-a creat probleme. Au plecat oamenii si am facut angajari, am angajat 763 de oameni noi si au plecat 463 de persoane in decursul anului. Au plecat manipulanti, programatori, altii au plecat din Bucuresti sau chiar din Romania. De Black Friday a fost o alta provocare, de cinci ani traditia a tot crescut. Anul acesta am fost mai bine pregatiti decat anul trecut (cand coletele inregistrau intarzieri din cauza comenzilor numeroase, n.r.) si ne-am pregatit cu cei din online, care au facut estimari in cat timp ar putea fi livrata marfa", a spus Mihai, business development manager al companiei.

Pentru 2015, compania estimeaza afaceri de 88-89 milioane euro. FAN Courier a fost infiintata in 1998 de oamenii de afaceri Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai. Compania are circa 4.600 de angajati, din care 1.900 in Bucuresti.