Acesta este al doilea magazin al companiei in Bucuresti, dupa ce in primavara a fost inaugurata o unitate in zona Piata Romana. Investitia intr-un magazin Louis Purple se ridica la 120.000 euro. Antreprenorul francez mai are magazine in Iasi si Timisoara.

Francezul in varsta de 45 de ani produce costume barbatesti in Romania de la finalul anilor '90, prin compania sa Fromes. In 2009 a lansat brandul Louis Purple, cu articole din categoria made to measure (croitorie la comanda), insa anul acesta Gerard Losson si-a propus sa dezvolte business-ul de retail, cu o serie de magazine si articole ready to wear.

Astfel, odata cu deschiderea magazinelor, preturile au fost scazute si variaza intre 200 si 500 de euro pentru un costum, in functie de gama. "Am incercat sa mizam pe volum si sa aducem preturile cat mai jos, desi produsele noastre din gama de top nu se gasesc in afara Romaniei la mai putin de 1.000 de euro", spun oficialii companiei. Losson isi propune, de altfel, ca brandul Louis Purple sa devina pana la final de 2016 cel mai mare retailer de costume barbatesti din Romania, la o retea de 8-10 magazine, potrivit unor informatii publicate anterior de Wall-Street.ro.

Fabrica din Botosani care imbraca Parisul: vor sa fie nr.1 in retail

Fabrica din Botosani care imbraca Parisul: vor sa fie nr.1 in retail

Citeste si:

In total, grupul Formes produce anual circa 700.000 de costume in fabricile din Botosani si Dorohoi (de pantaloni) si in alte 12-15 fabrici partenere (cand se lucreaza la capacitate maxima) din Romania, Ucraina si Republica Moldova. Businessul a inregistrat in 2014 o cifra de afaceri de 43 mil. euro in 2014, iar pentru 2015 Gerard Losson estimeaza o crestere de 10%. Prin comparatie, cifra de afaceri a Formens nu depasea 3,2 mil. euro in 2005.

Omul de afaceri francez isi propune ca afacerile Formens sa ajunga la 65 mil. euro pana in 2019. Ca model de business, 97,7% din productia Formens merge la export, iar cea mai mare piata pentru companie este Franta, care "absoarbe" 88% din productie.