Operatiunile OTTO in Romania vor fi derulate prin Adra Retail SRL, companie membru RTC Holding, unul dintre cele mai puternice grupuri cu capital romanesc, cu experienta de peste 15 ani pe piata romaneasca, in domenii precum distributie, logistica si retail.

Catalogul Schwab contine peste 1.700 de articole impartite pe trei categorii: imbracaminte, incaltaminte si articole pentru casa. Articolele sunt destinate atat femeilor, cat si barbatilor, iar oferta este cuprinsa in 220 de pagini, informeaza un comunicat al companiei. Produsele sunt livrate la domiciliul clientului, acest serviciu fiind disponibil in peste 60 de orase. Articolele sunt aduse din Germania, fapt pentru care perioada de livrare este de maxim 3 saptamani de la plasarea comenzii.

Primul catalog al Grupului OTTO tiparit in limba romana contine colectia toamna/iarna 2006. Catalogul Schwab va fi urmat in ianuarie 2007 de catalogul Otto, piesa de rezistenta a concernului, cu cea mai mare raspandire din lume. Acesta va fi editat bianual si va cuprinde o oferta bogata, in peste 600 de pagini.

Povestea OTTO a inceput in urma cu peste 55 de ani. Primul catalog, publicat in 1959 in numai 300 de exemplare oferea 28 de produse (incaltaminte) in 14 pagini. Astazi, catalogul principal cuprinde peste 100.000 de articole pe sezon. Acestuia i se alatura alte 60 de cataloage specializate pe diverse domenii, de la moda si imbracaminte, articole pentru casa si decoratiuni diverse, pana la tehnologie de ultima ora.

Unul din argumentele pentru care acesta afacere prospera in intreaga lume este lejeritatea procesului de alegere a articolelor dorite, faptul ca prin simpla rasfoire a unui catalog se poate scuti timpul pierdut in magazine. De asemenea, istoria brandului german este o garantie a calitatii produselor si a faptului ca articolele au aceleasi caracteristici cu cele prezentate in fotografii.