Articolele semnate de eroul de la Sevilla vor fi comercializate in toate hypermarketurile Carrefour din tara, cu exceptia Carrefour Vitan, Unirii, Oradea Lotus si Buzau.

Sub sloganul „Atitudine de invingator”, colectia de echipamente sportive se adreseaza reprezentantilor de sex masculin si cuprinde opt modele de treninguri, dintre care sase pentru barbati si doua pentru copii, dar si tricouri, sorturi si pantaloni. Potrivit lui Duckadam, exista planuri de extindere si catre sectorul feminim.

Preturile articolelor oscileaza in jurul sumei de 130 de lei pentru un trening sau 70 de lei pentru pantaloni. In privinta vanzarilor, Adrian Spanu, producatorul echipamentelor sportive, spune ca pentru inceput nu au asteptari si vor sa vada cum va fi primita pe piata „Helmuth Duckadam '86”.

Ce l-a determinat pe Duckadam sa intre in retail

Helmuth Duckadam, supranumit Eroul de la Sevilla datorita prestatiei din timpului meciului disputat intre Steaua si FC Barcelona, a declarat ca tocmai remeemorarea castigarii Cupei Campionilor Europeni in 1976 a fost motivul pentru care a ales sa lanseze aceasta colectie: „Anul acesta se implinesc 30 de ani de la Sevilla. Ideea lansarii unui echipament sportiv a aparut acum un an, dar a durat pana am realizat-o”.

In ceea ce priveste comercializarea produselor in Carrefour, Duckadam spune ca nu el a ales retailerul, ci invers. „Intamplarea a facut ca, in timpul unei prezentari, sa cunosc un reprezentant Carrefour care s-a interesat de colectia mea si mi-a propus un parteneriat”. „Helmuth Duckadam '86” reprezinta o colectie semnata de Helmuth Duckadam, creata si produsa de Adrian Spanu si comercializata in hypermarketurile Carrefour Romania.

Sursa foto: Mediafax Foto