Cu ocazia implinirii a 40 de ani de prezenta pe piata din Hong Kong, McDonald's a decis sa deschida in acest oras un nou restaurant, denumit McDonald's Next , care este complet diferit de restaurantele lantului de fast-food.

Responsabilii lantului au declarat ca se doreste ca McDonald's Next sa fie "o versiune moderna si progresiva", in pas cu noile tendinte in alimentatia oamenilor. Astfel, pentru noua locatie s-a renuntat chiar si la celebrele culori rosu si galben, mizandu-se pe culorile alb, negru pentru noul logo, pe iluminare ambientala si pe interioare cu multa sticla si metal.

In McDonald's Next consumatorii au posibilitatea de a-si comanda numeroase tipuri de salate, de la barul de salate special creat in acest sens, sau pot cere ingrediente precum quinoa. A fost diversificat, de asemenea, sortimentul de cafele oferit consumatorilor, care au la dispozitie o gama larga de gadgeturi de ultima generatie pentru a petrece cat mai mult timp in restaurant.

Citeste si:

"Este mult mai familiar, pare sa fie mai mult o cafenea decat McDonald's. Cred ca acest concept sporeste valoarea brandului", a declarat Nicolas Cottard, un om de afaceri din Franta care a vizitat restaurantul McDonald's Next.

Imagini cu primul McDonald's Next se regasesc pe pagina neoficiala a restaurantului.

Sursa foto: saknakorn/Shutterstock