Miniblu, lant de magazine distribuitoare de produse pentru copii, si-a majorat capitalul social de la 5,79 milioane lei la 5,96 milioane lei cu 177.002 lei, reprezentand aportul in numerar al asociatului Gemisa Investments Limited, potrivit datelor publicate de companie in Monitorul Oficial.

in urma majorarii, Gemisa Investments LTD detine 95,68% din capitalul social.

Primul magazin Miniblu a fost deschis in august 2004 de catre lantul de farmacii Sensiblu, marca fiind achizitionata ulterior de grupul de investitii cipriot Gemisa Investments LTD. in prezent, compania are o retea formata din 10 centre comerciale, dintre care sapte magazine in Bucuresti, doua in Timisoara si unu in Oradea, si tinteste deschiderea a inca doua magazine pana la sfarsitul anului.

Anul trecut, reteaua Miniblu a obtinut o cifra de afaceri de 1,2 milioane euro, iar pentru 2006 se tinteste realizarea unei cifre de afaceri de trei milioane euro, potrivit oficialilor companiei. Magazinele Miniblu ofera clientilor o gama de produse pentru copiii nou-nascuti si pana la trei ani, incepand cu produse pentru ingrijirea bebelusilor, haine, incaltaminte, jucarii de plus sau din plastic, carucioare, premergatoare, triciclete, patuturi, tarcuri, mobilier pentru camera copilului. Miniblu comercializeaza atat produse realizate sub marca proprie cat si un portofoliu de marci internationale.