"Anuntam din nou cel mai bun an pentru Noriel, de la deschiderea primului magazin Noriel in 2009, pentru a doua oara consecutiv. In 2015, ne-am concentrat mai mult pe formatul mare de magazine, MegaStore, am inchis unele formate mai mici, am consolidat segmentul online, dupa ce anul trecut am introdus posibilitatea de a comanda online si ridica din oricare magazin selectat. Astfel, estimam ca 2015 s-a tradus printr-o cifra de afaceri de 30 de milioane, o crestere de aproximativ 30% fata de anul anterior", a declarat intr-un comunicat Cristian Constantinescu, CEO Noriel, conform Mediafax.

Anul trecut, compania a deschis sase magazine de tip MegaStore, de mari dimensiuni, cu o suprafata cuprinsa intre 750 si 1.000 de metri patrati, unde se comercializeaza toate tipurile de produse pentru copii, de la cele de puericultura adresate copiilor de 0-3 ani, la jocuri si jucarii. Investitia medie pentru o noua locatie se ridica la 500.000 de euro, insa o parte dintre aceste deschideri au reprezentat magazine Noriel clasice reorganizate.

Astfel, retailerul a ajuns la 47 de magazine la nivel national, dintre care 13 sunt in Bucuresti.

"Extinderea in tara este planificata in noua formula de magazine si nu dupa modelul celor clasice Noriel Toys. Astfel, compania isi propune ca in 2020 sa ajunga la 100 de magazine, in special in format MegaStore, ceea ce ar putea duce la triplarea cifrei de afaceri", se mai arata in comunicat.

Odata cu extinderea magazinelor one-stop-shop, oferta de puericultura este mai larga, incluzand din acest an si scutece sub brandul propriu, pe langa produsele de ingrijire, de siguranta, mobilier sau scaune auto si hrana.
Totodata, Noriel a intrat pe categoria de fashion cu haine pentru mamici si copii cu varste intre 0-14 ani, oferta fiind disponibila online si in magazinele MegaStore.

Citeste si:

Compania investeste in continuare in doua tendinte principale identificate in piata de jocuri si jucarii, respectiv produsele de licenta si jucariile educative. Printre cele mai vandute jucarii ale retailerului se numara atat licente internationale precum Frozen, cat si produsele marca proprie Noriel, respectiv Micul Artist, Plastellino, Maia, Color Chic, Noriel Pets, Noriel bebe, Noriel Pad.

Pentru segmentul online, reprezentantii Noriel estimeaza ca vanzarile au crescut anul trecut cu peste 40% fata de 2014, pe fondul unor investitii in dezvoltarea echipei si al unor schimbari.

Compania Noriel a fost infiintata in 1993 de catre sotii Mirela si George Constantinescu, iar in 1999 a deschis propriul centru de productie in Prahova. In prezent, grupul Noriel este condus de Cristian Constantinescu, in actionariatul grupului regasindu-se si compania Axxess Capital, care administreaza fondurile de investitii RAEF si BAF.

Grupul Noriel include companiile Noriel Impex (distribuitor de jucarii), Toys and Games Industry (fabrica de jucarii de la Prahova) si Intertoy Zone (divizia de retail fizic si online).

Sursa foto: wongwean / shutterstock