Cosmetic Plant a avut anul trecut o cifra de afaceri de 2 milioane de euro, in crestere cu circa 20%, in timp ce volumul vanzarilor a depasit peste un milion de produse. Profitul a ajuns in 2015 la aproximativ 400.000 de euro.

”Evolutia pozitiva a business-ului a avut la baza mai multi factori printre care largirea retelei de distributie, intrarea in noi retele de hipermarketuri si marirea gamei sortimentale cu patru game noi –Miere, LiftUp, Galbenele BIO si Anticelulita. De asemenea, pe langa aceste aspecte, anul trecut am realizat si o serie de face-lift-uri la ambalajele a 18 produse”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Totodata, compania a inregistrat anul trecut un avans de 170% al exporturilor, principalele piete de desfacere fiind Ungaria, Republica Moldova si Iordania. Produsele Cosmetic Plant mai sunt prezente in Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Liban si Austria.

Citeste si:

”Extinderea retelei de distributie si a exporturilor, dar si lansarea de noi produse, vor avea, cu siguranta, un impact pozitiv in business-ul companiei in acest an”, a completat Laszlo.

Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, Cosmetic Plant are un portofoliu de peste 100 de produse, impartite in 14 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

Povestea unui business de mil. EUR inceput in 35 mp cu o oala de fiert

Povestea unui business de mil. EUR inceput in 35 mp cu o oala de fiert