Vanzarile de retail ale grupului MOL in Romania, incluzand carburanti, GPL si lubrifianti, au crescut anul trecut cu 17%, la 586.000 tone, in principal ca urmare a extinderii retelei de benzinarii.

Pe ansamblul anului anterior, vanzarile de motorina au avansat cu 15%, la 419.000 tone, in timp ce vanzarile de benzina au urcat cu 18%, la 152.000 tone, potrivit unui comunicat al grupului, conform Mediafax.

In trimestrul al patrulea al anului 2015, vanzarile MOL in Romania au crescut cu 20% in volum comparativ cu acelasi interval al anului 2014, la 153.000 tone. Motorina a generat vanzari de 110.000 tone, in urcare cu 20%, iar benzina a avut vanzari de 39.000 tone, cu 18% mai mult fata de intervalul corespunzator din 2014.

MOL a finalizat in februarie 2015 achizitia celor 42 de benzinarii Agip cumparate de la ENI Romania, companie din grupul italian Eni, ajungand in prezent la o retea de peste 200 de unitati de distributie a carburantilor. Pentru anul in curs, compania vizeaza extinderea cu 11 unitati, din care trei au fost deja lansate.

Pe ansamblul grupului MOL, ritmul de crestere a vanzarilor retail a fost anul trecut de 11%. Grupul avut un rezultat operational de 2,5 miliarde dolari, cu 13% peste nivelul din 2014, la o productie totala de hidrocarburi mai mare cu 7%.

Grupul are sediul la Budapesta si operatiuni in peste 40 de tari, cu 27.000 de angajati.

Sursa foto: nata-lunata / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri