In 1886, Coca-Cola era un elixir infuzat de cocaina care avea sa devina, pana in 1929, o bautura zaharoasa omniprezenta, iar astazi se servesc zilnic 1,9 miliarde de bauturi in mai bine de 200 de tari, potrivit Business Insider.

A avea un produs placut de toata lumea nu este insa singurul lucru de care o companie are nevoie pentru a deveni una dintre cele mai valoaroase branduri globale. Coca-Cola a folosit sapte strategii-cheie de marketing si design care au facut compania populara peste tot in lume pana in 1920, din Shanghai si pana in Atlanta, orasul de origine, spune David Butler, vicepresedinte pe inovatie in cadrul Coca-Cola.

In cartea sa, "Design to Grow: How Coca-Cola Learned to Combine Scale and Agility (and How You Can Too)," Butler si co-autorul Linda Tischler au explorat cele sapte strategii folosite de gigantul. Iata care sunt acestea:

Sursa foto: Luciano Mortula/Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri