Tezenis ofera colectii de lenjerie intima, articole pentru plaja, ciorapi, sosete, dresuri, precum si imbracaminte usoara de zi si se adreseaza atat femeilor, cat si barbatiilor sau copiilor. Primul magazinul Tezenis are o suprafata de 220 metri patrati, iar reprezentantii companiei au in plan sa deschida alte unitati in AFI Palace Ploiesti si in Brasov in 2017.

Cele trei branduri ale grupului italian ofera produse vestimentare diferite si se adreseaza unor publicuri-tinta diferite. Astfel, daca Tezenis ofera lenjerie intima si imbracaminte de zi si adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor si copiilor, Calzedonia comercializeaza, in principal, costume de baie si ciorapi pentru acelasi segment, iar Intimissimi lenjerie de corp pentru femei si barbati. In privinta preturilor, Tezenis se pozitioneaza ca fiind mai accesibil, prin comparatie cu celelalte branduri Calzedonia.

Creat in 2003, Tezenis este disponibil in AFI Palace Cotroceni prin intermediul companiei FUTURA LENJERIE 2010 SRL, compania romaneasca infiintata in 2010 si care detine fraciza pentru cele trei concepte de magazine. In prezent, compania detine in Romania 10 magazine: 6 magazine Calzedonia, 3 magazine Intimissimi si un magazin Tezenis. 8 dintre magazine sunt localizate in Bucuresti, iar doua in Constanta si Timisoara.

Grupul Calzedonia a avut vanzari de 6 milioane de euro in 2015, iar pentru acest an vizeaza sa depaseasca 7 milioane de euro. Grupul italian functioneaza in sistem de franciza si detine peste 3.600 de magazine in 36 de tari, dintre care 500 sunt magazine Tezenis in peste 18 tari.