In ciuda acestui avans, piata romaneasca este, ca nivel al vanzarilor, cea mai mica dintre toate statele in care Carrefour este prezent. Spre exemplu, cele mai apropiate piete sunt Taiwan si Polonia, cu valori ce depasesc 1,6 miliarde de euro in 2015 pentru fiecare.

Vanzarile Carrefour nu au crescut in toate tarile in care este prezent, respectiv Franta, Spania, Italia, Romania, Polonia, Belgia, Brazilia, Argentina, China si Taiwan.

In Belgia si Polonia, vanzarile au fost putin mai mici fata de 2014, insa in Brazilia scaderea a fost de peste 4%, reiese din raport.

Citeste si:

Grupul francez este prezent in Romania de 15 ani si are aproape 11.800 de angajati care lucreaza in 190 de magazine, dintre care 29 hypermarketuri, 107 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact si un magazin online.

Francezii au cumparat anul trecut reteaua de magazine Billa, controlata de germanii Rewe, care numara 86 de unitati la nivel national, cu o suprafata totala de 83.000 metri patrati. Carrefour are peste 10.100 de magazine in 34 de tari.

Sursa foto: mediafaxfoto.ro