Brandul italian de imbracaminte Motivi, parte a retailerului de moda Miroglio Fashion, deschide un nou magazin in centrul comercial Timisoara Shopping City, in urma unei investitii de aproximativ 180.000 de euro si ajunge la o retea nationala de 15 locatii.

Magazinul din Timisoara are 116 mp si in momentul de fata aici lucreaza 5 angajati.

“Romania este una dintre tarile din regiune in care dorim sa ne consolidam prezenta. Am stiut acest lucru inca de la intrarea noastra, in 2004, cand am observat multe similaritati cu Italia, precum latinitatea si preocuparea constanta a femeilor de a tine pasul cu ultimele tendinte de pe podiumurile internationale. Romania este una dintre pietele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alaturi de Rusia si Italia”, a declarat Luigi Ferraro, international development manager si retail manager Miroglio Fashion.

Din a doua jumatate a lunii aprilie, Motivi planuieste redeschiderea magazinului detinut in centrul comercial Iulius Mall din Cluj, in urma finalizarii procesului de relocare si renovare.

De asemenea, Miroglio Fashion are in plan deschiderea unui magazin online si cresterea numarului de locatii in sistem de franciza. In prezent, brandul are 15 magazine in tara, dintre care 13 proprietate si 2 francize (Bucuresti, Timisoara, Constanta, Cluj-Napoca, Iasi, Suceava, Bacau, Arad, Ploiesti, Pitesti, Targu-Mures), are 90 de angajati si vizeaza extinderea.

Lantul de magazine de imbracaminte Motivi detine peste 400 de unitati in 32 de tari si a fost creat in 1993 ca un brand de moda dezvoltat sub conceptul de fast fashion. Brandul Motivi face parte din Miroglio Fashion, unul dintre cei mai importanti retaileri de fashion din Italia. Miroglio a pornit in 1884 ca magazin de textile in orasul Alba din nordul Italiei, iar, in prezent, compania a crescut la o retea de 1.300 de magazine monobrand in intreaga Europa, dar si in celelalte continente.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri