Producatorul italian de lux Prada vrea sa introduca noi modele de genti, mai ieftine. Acesta doreste sa isi dubleze afacerea online, in dorinta de a trece peste cei doi ani de stagnare a vanzorilor, scrie Bloomberg.

In procesul de "revitalizare" al business-ului, compania din Milano isi va inchide din magazine si isi va ingusta diferentele de preturi la noile produse intre regiuni cu pana la 10%, a anuntat directorul de marketing Stefano Cantino, conform Mediafax.

Prada are nevoie sa revina pe crestere dupa ce a declarat cele mai slabe venituri din ultimii cinci ani. In timp ce toate companiile care vand produse de lux au fost lovite de cererea slaba din China, dolarul puternic si atacurile teroriste din Europa, Prada a fost lovita mai puternic decat majoritatea. Asta se datoreaza preturilor ridicate si lipsa unei investitii solide in online.

"Lucram din greu pentru a putea acoperi toate gamele de pret. Este o cerere majora pentru noutate”, a anuntat Prada.

Compania a mai spus ca vrea sa introduca noi genti care vor costa intre 1200 de euro si 1400 de euro.

Sursa foto: oneinchpunch / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri