Noul site este realizat in colaborare cu agentia Selenis, fiind organizat pe cinci sectiuni, cu informatii despre viziunea si filosofia politicilor sociale, noutati despre implicarea sociala a Carpatcement si cele mai recente articole despre companie aparute in presa, informeaza Rompres.Pilonul principal al platformei online este reprezentat de sectiunea "implicare sociala" ce are drept obiectiv informarea sustinuta, educarea si responsabilizarea populatiei cu privire la protectia mediului si la programele desfasurate de Carpatcement.

Site-ul www.carpatcementcsr.ro contine informatii detaliate cu privire la platforma de responsabilitate sociala a companiei si a celor patru domenii (protectia mediului, urbanism si arhitectura, sprijin pentru comunitatile locale si donatii), precum si un ghid pentru cei interesati in obtinerea de sponsorizari.

Avantajul major al platformei online fata de alte mijloace de comunicare il reprezinta posibilitatea actualizarii continue a informatiei cu privire la activitatile desfasurate de Carpatcement. Site-ul devine astfel pentru companie un mijloc important, transparent si comod de comunicare a informatiilor catre presa, autoritati, parteneri, clienti si publicul larg. La lansarea site-ului, directorul de comunicare al companiei, Bogdan Arnautu, a precizat ca folosirea mediului online asigura cresterea transparentei in ceea ce priveste raportarea actiunilor de responsabilitate sociala si faciliteaza stabilirea de noi parteneriate.

In acest sens, Bogdan Arnautu a evidentiat proiectul de responsabilitate sociala desfasurat in 2006 de Carpatcement "Bucurestiul respira", care a constat in plantarea unei paduri de protectie in apropierea Bucurestiului, in comuna Cornetu - judetul Ilfov, in vederea diminuarii celor mai importante probleme cu care se confrunta comunitatea din zonele limitrofe capitalei: poluarea si despaduririle.

Citeste si:

Proiectul "Bucurestiul respira" se desfasoara in perioada ianuarie-decembrie 2006 si va continua anul viitor prin extindere in alte localitati. Programul face parte din platforma "Orasul respira". HeidelbergCement are un volum total al investitiilor de peste 270 milioane euro si cu un numar de 2.000 de angajati, fiind unul dintre cei mai importanti investitori germani din Romania. Grupul este prezent pe piata romaneasca din anul 1998, in productia de ciment, betoane si agregate prin companiile Carpatcement Holding, Carpat Beton, respectiv Carpat Agregate.

HeidelbergCement Group este lider mondial in domeniul constructiilor si al materialelor de constructii, fiind in acelasi timp unul dintre primii producatori de ciment din lume. La nivel international, Grupul are 40.000 de angajati in 50 de tari. In anul 2005, cifra de afaceri a Grupului s-a ridicat la 7,8 miliarde de euro, in crestere cu 12,6% fata de anul precedent.

Cu un total al investitiilor de peste 270 milioane euro si un numar de aproximativ 2.000 de angajati, HeidelbergCement este unul dintre cei mai importanti investitori germani in Romania. In Romania, grupul este prezent in productia de ciment, betoane si agregate prin companiile Carpatcement Holding, Carpat Beton (13 statii de betoane), respectiv Carpat Agregate (14 balastiere si cariere). Toate cele trei companii folosesc tehnologii inovatoare si promoveaza standarde inalte de calitate. Cimentul este produs in cele trei fabrici aflate la Bicaz, Deva si Fieni.

In anul 2005, cele trei divizii romanesti ale Grupului au inregistrat o cifra de afaceri de 194 milioane euro, in crestere cu 22% fata de anul precedent. Pentru 2006 se estimeaza o crestere de aproximativ 15-20% a cifrei de afaceri fata de anul 2005. Nivelul total al investitiilor din anul 2005 se ridica la aproximativ 17 milioane euro. Prima linie automatizata din Romania care utilizeaza combustibili alternativi la producerea cimentului a fost inaugurata la fabrica de ciment de la Deva in data de 21 iunie 2004, fiind urmata in septembrie de cea de la Bicaz.