Up Romania a emis anul trecut tichete valorice in valoare de 280 milioane de euro si a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 11,3 milioane de euro.

"Piata tichetelor valorice este in crestere. Cel mai important segment ramane cel al tichetelor de masa, iar in ultima perioada o serie de companii care au renuntat sa le mai acorde angajatilor acest beneficiu, odata cu criza, au reinceput sa le ofere angajatilor. Un exemplu este CFR. De asemenea, sunt companii care incep sa ofere pentru prima data tichete angajatilor, unele dintre acestea alegand direct varianta electronica. (...) Pentru 2016 am prevazut o crestere a cifrei de afacere cu 4-5%, la 12 milioane de euro", a explicat Elena Pap.

Elena Pap a adaugat ca 85% dintre tichetele emise de compania Up Romania sunt tichete de masa, dintre care 15% sunt destinate singurului sector bugetar care acorda acest beneficiu, respectiv cel sanitar. Compania are o cota de piata de 25%.

Piata de profil din Romania se ridica la valoarea de 1,2 miliarde de euro.

Ce economie face o companie care acorda tichete valorice

Directorul general al Up Romania a mai spus ca in prezent rata de penetrare a tichetelor de masa in Romania este de 56%, aceasta adaugang ca este loc mult de crestere.

Citeste si:

"Tichetele valorice sunt un element important de motivare a angajatilor, iar companiile fac o economie de 40% datorita scutirilor de taxe de care beneficiaza acordand acest tip de beneficiu", a mai spus Pap.

De exemplu, companiile care ofera tichete in valoare de 200 de lei ar plati aproximativ 350 de lei daca ar acorda aceasta suma sub alta forma.

Up Romania (fosta Chèque Déjeuner) a fost infiintata in anul 2002 si deserveste peste 20.000 de clienti si 700.000 de beneficiari. Portofoliul sau de produse include tichetele de masa, cardurile de masa, tichetele cadou, voucherele de vacanta, tichetele de cresa, tichetele sociale si tichete sociale de gradinita. Compania are 150 de angajati.

Intre principalii jucatori de pe piata tichetele valorice se numara si Edenred si Sodexo.