Peste 30% dintre comenzile de produse fashion si de infrumusetare care depasesc 1.000 lei sunt achitate in 3, 6 sau 9 rate prin diverse carduri de credit bancare, potrivit Sole Luxury Boutique, retailer de produse fashion.

„Usurinta cu care se poate obtine un card de credit si, mai ales, faptul ca le permite utilizatoarelor sa achite treptat un produs de care se pot bucura instant, sunt cele mai importante argumente pentru acest comportament de achizitie”, a declarat Angela Tiboc, director al diviziei de Fashion&Lifestyle a Sole.

Totodata, sustine compania, pe langa platile in rate, 25% dintre clientele Soleshop.ro achita comenzile online prin card online, in timp ce 65% prefera plata la ramburs, iar cele mai putine – 10% - aleg sa achite contravaloarea produselor comandate prin ordin de plata. Cele mai cerute produse sunt genti semnate de creatorii de moda Yves Saint Laurent, Chloe sau Celine, o serie de branduri mai greu accesibile pe plan local.

SoleShop.ro introduce plata prin Paypal

Magazinul virtual SoleShop.ro introduce, incepand din luna aprilie, posibilitatea de a achita cumparaturile prin intermediul serviciului PayPal. „Fiind lider mondial in tranzactii online si datorita faptului ca ofera siguranta protejarii informatiilor cumparatorului, introducerea serviciului PayPal este cea mai buna alegere pentru orice tip de client, fie acesta persoana fizica, ori juridica”, a completat Angela Tiboc.

Pentru a avea acces la aceasta metoda de plata simplista, clientii trebuie, in primul rand, sa-si creeze un cont personal, business sau premier, iar apoi sa incarce in contul respectiv o anumita suma de bani. Ulterior, pasii pentru comanda online raman neschimbati, clientul putand alege la final, din lista metodelor de plata, varianta „Plata cu PayPal”.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri