Centrul logistic din Moldova ”reprezinta un factor de optimizare a fluxului logistic si a distributiei regionale pentru Penny Market”, se mentioneaza in comunicatul citat. Totodata, va ajuta la asigurarea unui nivel de prospetime si mai ridicat pentru produsele comercializate la nivelul intregii retele de magazine, conform News.ro.

150 de locuri de munca permanente

“Proiectul face parte din cadrul strategiei de dezvoltare ale retelei de distributie Penny Market la nivel national si vine in completarea celor doua centre existente din orasele Turda si Bucuresti. Odata cu inaugurarea centrului logistic din Bacau vor fi create, in prima faza, un numar aproximativ de 150 de locuri de munca permanente”, a declarat directorul general al Rewe Romania, Daniel Gross.

Dezvoltat de catre KÉSZ Holding Zrt., sucursala Cluj-Napoca, complexul logistic dispune de o suprafata totala construita de aproximativ 19.000 de metri patrati, o inaltime de 14,5 metri si de un teren aferent de circa 8 hectare.

Solutiile tehnologice moderne implementate la nivelul complexului au ca scop reducerea consumului de energie si a emisiilor implicite. In cadrul centrului este folosit un sistem integral de iluminare prin LED ce dispune de sisteme automate de comanda si control.

Instalatiile de racire sunt integrate intr-un sistem automat de management prin intermediul caruia vor fi monitorizate constant atat temperaturile interioare, cat si cele exterioare ale zonei de refrigerare.

175 de magazine pe piata din Romania

Prezenta in Romania inca din anul 2005, reteaua Penny Market a ajuns la 175 de magazine in tara, dar compania mai opereaza pe piata romaneasca si 8 magazine XXL Mega Discount.

Citeste si:

Compania de retail Rewe Romania continua expansiunea si in 2016, cand si-a planificat sa deshida 20-25 de noi magazine Penny Market in tara. Planurile nemtilor pentru in Romania vizeaza incheierea anului in curand cu 200 de magazine si modernizarea altor 50 de magazine existente, incepand cu toate unitatile din Bucuresti si Oradea.

Rewe Romania a inregistrat, anul trecut, cea mai mare crestere a afacerilor dintre cele cinci piete unde grupul german Rewe este prezent, de 13,8%. In 2014, Rewe Romania a avut afaceri de 2,3 miliarde de lei (524 milioane de euro) si un profit net de 11,3 milioane de lei (2,5 milioane de euro), potrivit datelor raportate la Ministeul Finantelor.

Grupul german Rewe cuprinde doua divizii, de discount cu brandurile Penny Market si XXL Mega Discount si de supermarketuri cu brandul Billa. In Romania la finalul anului trecut divizia Billa a fost vanduta catre grupul francez Carrefour, intr-o tranzactie de aproape 100 mil. euro, una dintre cele mai importante de pe piata locala.
Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activeaza este Lidl.

Sursa foto: gyn9037 / Shutterstock