Doosan IMGB si-a redus cu aproape jumatate pierderile in 2015, ajungand la un rezultat negativ de 12 milioane de lei (2,7 milioane de euro). Desi producatorul de echipament greu nu a mai cunoscut gustul profitului cel putin din 2009, in 2015 a reusit sa aiba cele mai mici pierderi din ultimii sase ani.

Compania face parte din grupul sud-coreean Doosan si a inregistrat in 2014 pierderi de 22,3 milioane de lei. Cifra de afaceri a Doosan IMGB a crescut in 2015 cu peste 24%, la 305,7 milioane de lei (aproape 69 milioane de euro), apropiindu-se de nivelul din 2013 (305,2 milioane de lei).

In intervalul 2009-2015, Doosan IMGB a cumulat pierderi de 207 milioane de lei. Compania a avut, din perspectiva pierderilor, cei mai nefasti ani in 2010 (- 44 milioane de lei) si 2013 (- 49,1 milioane de lei).

Numarul de angajati s-a tot redus in ultimii sase ani, ajungand la 450 in 2015, de la aproape 730 de salariati in 2009, potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Compania produce componente pentru mai multe sectoare industriale, precum cel energetic, naval, metalurgic sau minier.

IMGB (Intreprinderea de Masini Grele Bucuresti) a fost infiintata in 1963 si a furnizat produse pentru companii precum termocentrala Rovinari, hidrocentrala Portile de Fier si centrala nuclearelectrica din Cernavoda.

In 1998, IMGB a fost preluata de grupul norvegian Kvaerner-British, orientandu-si productie spre piata pieselor turnate si forjate grele.

Coreenii de la Doosan Heavy Industries & Construction au cumparat IMGB in 2006, iar la acea data isi propuneam sa transforme compania din Bucuresti intr-un “lider mondial in productia de forjate si turnate grele”.

Sursa foto: fotofocus / Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri