Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, anunta deschiderea primului magazin propriu din Sibiu, al saptelea din reteaua companiei, dupa cele din Cluj, Arad, Timisoara si Targu Mures.

”Deschiderea magazinului Farmec de la Sibiu face parte din strategia de extindere a retelei de magazine Farmec in tara. Ne propunem ca pana la finalul anului 2016 sa reamenajam toate magazinele existente, printr-o investitie care se va ridica la aproximativ 200.000 de euro si sa deschidem inca patru magazine proprii in tara. Bineinteles, unul dintre magazine va fi cu siguranta in Capitala”, a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.

Magazinul Farmec Sibiu este situat in centrul orasului, in Piata Unirii nr.1, si are o suprafata totala de peste 40 de metri patrati.

Bugetul de investitii pentru extinderea retelei de magazine depaseste 6 mil. lei, au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.

Anul trecut, compania a inregistrat, lunar, o medie de 16.000 de clienti pe partea de comert traditional. In prezent, reteaua Farmec numara sapte puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Constanta, Arges, Timis, Brasov si Neamt si trei puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. De asemenea, brandurile Farmec sunt prezente in ofertele tuturor lanturilor de retaileri internationali din Romania. Mai mult, produsele Farmec sunt disponibile in peste 4.950 de farmacii.

Producatorul detine magazine de brand, deschise in franciza, in Franta, Grecia, Italia si Spania. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri