„O parte importanta din activitatea unui designer IKEA este aceea de a vizita case. Povestile adunate de-a lungul timpului au ajuns acum si pe site-ul IKEA Romania, intr-o sectiune noua, unde veti face cunostinta cu familii din toata lumea si casele lor, idei pentru decoratiuni interioare Home-made si nenumarate experimente cu produse IKEA. Sectiunea este un loc de joaca pentru pasionatii de design interior, dar si pentru curiosii care cauta inspiratia in orice”, au afirmat oficialii companiei.

Sectiunea se numeste Idei IKEA.

Magazinul online al IKEA Romania a fost lansat in iulie 2014, iar recent a ajuns la 10% din vanzarile companiei, dupa cum declarat in aprilie pentru Wall-Steet.ro, Mihaela Muresan, director de marketing si comunicare al retailerului in Europa de Sud Est (Romania, Croatia, Serbia, Slovenia).

Anul trecut (in anul de catalog septembrie 2014 – august 2015) magazinul online al IKEA Romania a insemnat 8% din vanzarile companiei, acestea avand o valoare de 424,5 milioane de lei.