Astfel, in decursul acestui an, Penti va inaugura doua magazine in Bucuresti, unul in Bacau si altul in Targu Mures. “Ne dorim sa acoperim cat mai bine intreaga tara si incercam sa fim prezenti in cat mai multe orase mari”, a declarat Elcin Sayar. Cele patru magazine vor totaliza o suprafata de 100 de metri patrati, iar investitia se ridica la 100.000 de euro pentru fiecare unitate Penti.

Penti a intrat pe piata locala in 2012, cu doar trei magazine. In ultimii trei ani, retailerul a urmat o expansiune agresiva, ajungand sa aiba in prezent 19 unitatii. Pentru urmatorii cinci ani, turcii isi doresc sa ajunga la o retea nationala de 40 de magazine.

Penti, Penti Romania, lenjerie intima, Penti costume de baie, magazine Peni

Penti comercializeaza ciorapi, dresuri, sosete, lenjerie intima si costume de baie si a vandut anul trecut, in Romania, articole in valoare de 2,7 milioane de euro. Pentru anul acesta, retailerul isi propune sa atinga o cifra de afaceri de 5 milioane de euro. “In fiecare an am crescut cu aproximativ 35%, dar anul acesta estimam o crestere mai mare ”, a mai spus Elcin Sayar.

Piata din Romania, ofertanta pentru Penti

Romania este singura tara in care retailerul turc isi desfasoara operatiunile locale in urma investitiei companiei-mama. Penti este prezent in 29 de tari in sistem de franciza, cu aproximativ 100 de unitati. In Turcia, are 306 magazine, dintre care ultimele patru au fost deschise saptamana trecuta.

Citeste si:

In Romania, preturile Penti sunt cu 5%-10% mai mari decat cele din Turcia, iar valoarea bonului mediu este de 45 de lei. De asemenea, din locatiile Penti, magazinul care inregistreaza cele mai mari vanzari este cel din Baneasa Shopping City, datoria traficului foarte mare si a pozitiei strategice, dupa cum spune Elcin Sayar.

Penti, Penti Romania, magazine Penti, lenjerie intima Penti, costume de baie Penti, ciorapi Peni

Directorul operatiunilor internationale Penti a mai declarat ca retailul din Romana este in plina expansiune, iar piata devine din ce in mai competitiva, dovada fiind brandurile internatioanale care aleg sa intre pe piata romaneasca, referindu-se la Tezenis, brandul care apartine grupului italian Calzedonia si care a deschis primul magazin in AFI Palace Cotroceni, in luna martie.

Principalii concurenti ai Penti in materie de lenjerie intima si articole de plaja sunt, pe langa Calzedonia si Tezenis, Intimissimi si Jolidon. In ceea ce priveste competitorii pe segmentul de ciorapi si sosete, acestia sunt companiile autohtone precum Mondex si Adesco, dupa cum a declarat Elcin Sayar.

Sursa foto: Alex Damian