Pana in 2018, Mircea Draja, unul dintre antreprenorii implicat activ in lansarea firmei, estimeaza ca valoarea investitiilor va creste la un 1 milion de lei. In aceasta faza de dezvoltare, livrarile firmei vor fi facute in Bucuresti si zonele adiacente.

Pana la sfarsitul anului, portofoliul va creste la 1.000 de produse si va fi acoperit de circa 100 de producatori locali si internationali. Categoriile de produse selectate variaza de la paine cu maia, la oua si lactate, carne de porc, de pui, de vita, legume, fructe, la dulciuri artizanale, miere si plante aromatice.

“Vrem sa repunem in contact clientii care cauta mancare buna cu fermierii si producatorii mici si medii, pasionati de ceea ce fac. In general, producatorii mici nu pot acoperi volumele si preturile cerute de marile lanturi de retail si nici nu au forta de a isi sustine singuri un brand. Noi vrem sa promovam micii producatori si fermieri si nu sa-i ascundem sub etichetele unor branduri de retailer (private label)”, spune Mircea Draja.
Infrastructura Real Foods consta astazi in depozit cu camere de frig si de congelare, iar lantul de frig este neintrerupt de la producator pana la clientul final. Pentru ultrafresh (carne proaspata, peste proaspat, fructe si legume), comenzile la furnizori se fac zilnic, cu o zi inainte de livrare, iar pentru a putea oferi clientilor produse foarte proaspete, acestea sunt aduse in dimineata livrarii sau cel devreme cu o seara inainte.

“Planul nostru este, in primul rand, legat de calitatea gustului produselor si, in final, de calitatea vietii. Mancare se gaseste astazi peste tot, cu diferite niveluri de calitate. Mancarea cu gust autentic si ingrijita natural este mai putin accesibila. Pe acest segment ne pozitionam si raspundem unui numar din ce in ce mai mare de clienti, cu interes si respect pentru gustul mancarii”, spune cel de-al doilea antreprenor implicat in proiect, Florin Cojocariu, care este si unul din cei 15 furnziori actuali de legume proaspete si plante aromatice pentru magazinul Real Foods.

Citeste si:

Real Foods are in plan pe termen mediu atragerea de noi parteneri pentru investitii in expansiunea pe segmentul de catering cu produse naturale.

Compania si-a inceput activitatea la finalul lui 2015 cu un magazin online si cu investitii initiale in structura de livrare, adunand, in prima faza, producatori din judetul Giurgiu si Ilfov si produse gurmet.

Mircea Draja are aproape 20 de ani de experienta in management de top in cadrul Coca-Cola HBC la nivel regional. A activat in Rusia, Croatia, Bosnia & Hertzegovina si Slovenia. Anul trecut s-a intors in tara si s-a implicat in lansarea Real Foods.

Florin Cojocariu este fizician, a lansat una dintre primele companii de advertising independente din Romania, DBF Advertising, a lucrat pe pietele internationale ca manager in cadrul Ogilvy Paris, a fost marketing manager la Elite si a devenit in urma cu 4 ani fermier, proprietarul CAP Gurbanesti, unul dintre furnizorii de legume si plante aromatice al Real Foods.

Sursa foto: Pixabay