Lidl, unul dintre cei mai importanti retaileri pe plan local, va lansa pe 15 iunie magazinul online Lidl-tour.ro, marcand astfel intrarea pe piata serviciilor turistice, anunta compania.

Ofertele turistice incluse pe Lidl Tour cuprind pachete pentru toate perioadele anului, in diferite destinatii din tara, dar si din Europa sau tari exotice. Romanii pot achizitiona croaziere, circuite, sejururi. Lidl va colabora cu TUI TravelCenter si Karpaten Turism.

"In linie cu prioritatea Lidl Romania de a sustine economia locala, Lidl Tour promoveaza turismul local, avand in portofoliu cele mai frumoase destinatii din Romania, insa clientii pot alege si pachete cu destinatii din afara tarii, in Europa sau tari exotice. Astfel, printre destinatiile incluse pe lista ofertelor Lidl Tour la lansare se numara: Delta Dunarii, Grecia, Bulgaria, Spania, Turcia, Italia, India, Maroc, Republica Dominicana, dar si alte destinatii din Romania, precum Mamaia sau Predeal", au precizat reprezentantii Lidl, pentru wall-street.ro.

Conceptul Lidl Tour mai este prezent in Germania, Austria, Elvetia, Olanda si Italia. Vacantele disponibile prin Lidl Tour vor putea fi rezervate si achizitionate exclusiv online si prin intermediul hotline-ului dedicat, 0800 896 242.

Nou intrati in liga miliardarilor in euro din retail, nemtii de la Lidl au bifat anul trecut afaceri de 4,72 mld. lei (1,06 mld. euro), un avans de 21,5% fata de 2014. Profitul a urcat cu 2,8% anul trecut, la 172 mil. lei (38,7 mil. euro). Lidl are in prezent o retea de 192 de magazine si peste 3.800 de angajati.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activand in 26 de tari europene si avand peste 100 de centre logistice ce asigura aprovizionarea a peste 10.000 de magazine. Avand mai mult de 170.000 de angajati, Lidl se numara printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri