Florin Trandafirescu a detinut mai multe functii de management, atat in cadrul Unilever South Central Europe, cat si al altor entitati ale companiei. Dupa ce a condus fabrica Unilever de la Ploiesti si a fost implicat intr-un proiect de supply chain in Marea Britanie, Florin Trandafirescu a preluat functia de director supply chain Unilever South Central Europe, iar ulterior a fost numit vicepresedinte supply chain pentru Rusia, Ucraina si Belarus.

In 2008, Florin Trandafirescu a preluat functia de director general al Inmarko Rusia, companie locala producatoare de inghetata, imediat dupa achizitia acesteia de catre Unilever. Dupa finalizarea procesului de integrare, in 2012, a fost desemnat director general Unilever Cehia si Slovacia.

“Ma bucur sa fiu din nou acasa. Ma intorc cu emotii si entuziasm in Unilever South Central Europe pentru a face parte dintr-o echipa care, in ultimii ani, a stat cu regularitate pe podiumul Unilever in Europa. Mi s-a reconfirmat ca romanii pun multa pasiune in business si stiu ca brandurile Unilever sunt realmente iubite, astfel incat ma simt deopotriva mandru si privilegiat sa fiu aici”, a declarat Florin Trandafirescu.

Florin Trandafirescu va conduce operatiunile Unilever din 8 tari: Romania, Bulgaria, Serbia, Moldova, Macedonia, Albania, Kosovo si Muntenegru.

Citeste si:

Absolvent al Institutului Politehnic Bucuresti, Florin Trandafirescu a lucrat, dupa absolvire, in cadrul Electromagnetica Bucuresti, dupa care a petrecut 5 ani in cadrul companiei Siemens / EMCOM in Germania si in Romania. In 1997 s-a alaturat companiei Unilever, ca manager al fabricii din Ploiesti.

In ultimii patru ani, Jarek Malinowski a detinut functia de managing director Unilever South Central Europe. Cu o experienta profesionala de aproape 25 de ani, Jarek Malinowski isi va intrerupe cariera in Unilever pentru un an sabatic.

Unilever este unul dintre cei mai importanti furnizori mondiali de alimente si produse de ingrijire personala si a locuintei, prezent in peste 190 de tari, ajungand la 2 miliarde de consumatori in fiecare zi. Compania are 169.000 de angajati si a generat vanzari in valoare de 53.3 miliarde euro in 2015. Peste jumatate (58%) din resursele companiei sunt indreptate catre pietele emergente sau in curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi gasite in casele din intreaga lume, inclusiv Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum si Axe.