“Pentru podul Ozman Gazi am creat solutii tehnice si comerciale personalizate”, a declarat intr-un comunicat Bruno Ribo, directorul general al diviziei europene de produse plate Est–Sud din cadrul ArcelorMittal.

Cu o lungime totala de aproape 2.700 de metri si o deschidere maxima de 1.550 de metri intre pilonii principali, podul Osman Gazi este cel mai lung pod suspendat din Turcia, al doilea ca lungime din Europa si al patrulea la nivel mondial.

Gratie acestei investitii, soferii vor parcurge distanta dintre Istanbul si Izmir in trei ore si jumatate, fata de noua ore ca pana acum.

Podul, care traverseaza Golful Izmit, in zona de Nord–Vest a Turciei, face parte dintr-un proiect al unei autostrazi de 420 kilometri care scurteaza distanta intre Istanbul si Izmir cu aproximativ 140 de kilometri.

Citeste si:

De intregul proiect s-a ocupat consortiul NOMAYG (format din companiile turcesti Nurol, Ozaltın, firmele Makyol, Yuksel, Göçay si din constructorul italian Astaldi). Astaldi va realiza, de altfel, si intretinerea podului pentru o perioada de 23 de ani.

ArcelorMittal este cea mai mare companie siderurgica si miniera din lume, prezenta in peste 60 de tari.

In 2015, ArcelorMittal a inregistrat venituri de 63,6 miliarde de dolari si o productie de 92,5 milioane tone de hotel. In 2014, grupul a inregistrat venituri de 79,3 miliarde de dolari si o productie de 93,1 milioane tone de otel.

ArcelorMittal Galati, fostul Sidex, are o capacitate de productie de circa 3 milioane tone otel. Compania a fost privatizata de statul roman in 2001, pentru 70,7 milioane de dolari.

ArcelorMittal Galati ameninta Guvernul cu tribunalul

ArcelorMittal Galati ameninta Guvernul cu tribunalul

Sursa foto: Siemens