Brandul de fashion Forever 21 si-a anuntat planul de a intra pe piata din Romania, prin deschiderea primului sau magazin in Bucuresti, in aceasta toamna. Magazinul va fi amplasat in ParkLake, noul centru comercial care va fi inaugurat in septembrie, va avea o suprafata de 1.600 metri patrati si va dispus pe doua etaje.

“Piata romaneasca este una dintre cele mai importante destinatii de retail pentru noi. Potentialul sau, alaturi de nivelul de dezvoltare si de modernizare din ultimii ani, este impresionant si promitator. ParkLake este o locatie ideala pentru primul nostru magazin din aceasta tara”, a spus Alexandros Doukas, CEO Teren Management Europe.

Lansarea Forever 21 in Romania este parte din expansiunea extensiva a Teren Management Europe, francizat exclusiv al brand-ului “Forever 21” in 9 tari din Europa. Pana la sfarsitul anului 2016, compania planuieste sa deschida magazine in 5 tari: Republica Ceha, Polonia, Portugalia, Romania si Slovacia.

Fondat in Los Angeles in 1984, Forever 21 este unul dintre cei mai mari retaileri de specialitate din Statele Unite, cu magazine ce ofera optiuni de tip fast-fashion, cu scopul de a aduce cele mai recente tendinte de pe catwalk pentru femei si barbati de toate varstele. Fondat in 1984, Forever 21 opereaza peste 750 de magazine, in 47 de tari, din Statele Unite, Canada, China, Franta, Germania, Hong Kong, India, Israel, Japonia, Republica Coreea, America Latina, Mexic, Filipine si Marea Britanie.

Teren Management Europe este francizatul exclusiv al brand-ului “Forever 21” si detine responsabilitatea integrala pentru expansiunea brand-ului in: Bulgaria, Republica Ceha, Grecia, Ungaria, Polonia, Romania, Slovacia si Elvetia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri