"Desi initial au fost percepute ca o optiune ieftina de imbuteliere, ambalajele noastre PET au atras aprecierea consumatorilor", a declarat Edwin Botterman.

Daca in 2005, ambalajul PET detinea 33 % din totalul pietei de bere, la sfarsitul lunii iunie s-a inregistrat o crestere de pana la 40%.

"Credem ca eforturile noastre canalizate spre inovarea si imbunatatirea calitatii si aspectului ambalajelor PET au avut o contributie importanta la schimbarea perceptiei consumatorului fata de acest produs", a spus Edwin Botterman. Acesta a precizat ca, incepand cu anul viitor, compania se asteapta la o crestere a cererii pentru berea la dozator. Explicatia consta in libertatea consumatorul de a alege o bere de calitate, la un pret mai scazut.

Citeste si:

Compania Braun Union Romania, membra a grupului Heineken, a incheiat primele sase luni ale anului 2006 cu o crestere de 25% a cifrei de afaceri, potrivit raportului semestrial al companiei. De asemenea, volumul total al vanzarilor de bere in prima parte a anului 2006 a reprezentat o crestere de 17% comparativ cu perioada similiara din anul precedent.

De la intrarea pe piata din Romania, compania a investit peste 175 de milioane de euro. Din acesta suma, doar in 2006 s-au alocat 11 milioane de euro pentru doua fabrici, anume la Constanta si Craiova. in prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.400 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse.