Kaufland Romania doreste ca in urmatorii cinci ani sa devina lider pe piata hipermarketurilor, cu o cota situata intre 15% si 20% si estimeaza ca va avea vanzari de jumatate de miliard de euro, a declarat pentru NewsIn, directorul filialei romanesti a companiei germane, Gunter Grieb.
"Speram ca in urmatorii cinci ani sa deschidem 50 de magazine si sa avem vanzari de 500 de milioane de euro", a declarat Grieb. El a afirmat ca principalele obstacole pe care le-a intalnit in Romania au fost reglementarile excesive si schimbarea frecventa a legislatiei.

"De asemenea este destul de dificil sa gasim oamenii potriviti, iar atunci cand ii gasim, sa reusim sa-i pastram. inca nu avem cunostinte suficiente despre consumatorul roman: cum ii place sa faca cumparaturi, care este comportamentul sau si de aceea trebuie sa investim in aceasta directie", a precizat Grieb.

Directorul Kaufland Romania a oferit si o descriere a principalilor competitori ai Kaufland: "Metro a oprit pentru moment investitiile, Billa se dezvolta lent, Selgros va continua sa investeasca, dar principalii jucatori sunt Carrefour si foarte probabil Auchan".

Kaufland a intrat pe piata din Romania in anul 2005 si pana in prezent a deschis 12 magazine si un centru logistic in Ploiesti, cu un numar total de 3.000 de angajati.

Divizia Kaufland face parte din concernul german Lidl&Schwarz Co&KG. Grupul Lidl&Schwarz are peste 166.000 de angajati in intreaga Europa si este specializat in vanzarea bunurilor de larg consum la preturi reduse, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.

Concernul Kaufland are peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. in luna martie a acestui an, Kaufland a deschis si primul sau magazin in Bulgaria.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri