Magazinul Desigual are o suprafata de 173 de metri patrati si este primul outlet al retailerului din Romania. Various Brand, magazin multi-brand de articole sportive insumeaza o suprafata tot de 173 de metri patrati, in timp U-Grow, care comercializeaza accesorii pentru copii, are 149 de metri patrati. Ceilalti retaileri, Multibrand Street & Go si Land Mobile vor avea 320 si respectiv 10 metri patrati.

De asemenea, US Polo Assn., brand-ul oficial al Asociatiei de Polo a Statelor Unite ale Americii (USPA), a decis sa isi relocheze si extinda spatiul existent in cadrul outlet-ului. Noua unitate are o suprafata de 321 metri patrati si va cuprinde o selectie si mai ampla de articole vestimentare, incaltaminte si accesorii. Noile contracte de inchiriere totalizeaza o suprafata de circa 1.000 metri patrati.

“De la inceputul anului, am inchiriat aproximativ 2.000 metri patrati. Suntem incantati ca branduri de top se orienteaza din ce in ce mai mult catre business-ul de tip outlet si ca acest model de distributie devine tot mai popular in Romania. Ca si in alte piete din Europa Centrala si de Est, Fashion House Outlet Centre este solutia preferata de retaileri pentru a-si optimiza stocurile si a obtine profit suplimentar”, a declarat Sorin Ioan Blaga, manager general al Liebrecht & wooD Romania si Fashion House Outlet Centre Bucuresti.

Deschis in 2008 in cadrul parcului de retail West Park, Fashion House Outlet Centre Bucuresti este primul si singurul centru comercial de tip outlet din Romania, fiind dezvoltat de Fashion House Group, companie ce face parte din Liebrecht & wooD Group. CentrUL are o suprafata totala de 16.000 metri patrati si gazduieste 70 de magazine, un food court si o parcare ampla cu 2,150 locuri. Printre chiriasi se numara: US Polo, Adidas, Puma, Otter, Champion, Mango, Collective, Sport Vision, Lee Cooper, Tom Tailor, Guess, BSB, Stefanel, Camel Active, Lacoste & Gant, Triumph, Colin’s, Desigual. Outlet-ul ofera produse la reduceri permanente de 30 - 70% fata de preturile din magazinele obisnuite.