MOL a inregistrat vanzari de retail , in primul semestru, in Romania ( ce includ carburanti, GPL si lubrifianti) - in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la 311.000 tone, pe fondul cresterii consumului si puterii de cumparare, conform raportului semestrial publicat de grup.

Volumul vanzarilor MOL de motorina a urcat, comparativ cu prima jumatate a anului 2015, cu 16%, la 223.000 tone, in timp ce vanzarile de benzina au avansat cu 13%, la 78.000 tone, conform News.ro.


"Putem vedea deja beneficiilie achizitiilor pe care le-am facut in Cehia, Slovacia si Romania. In ultima perioada am finalizat tranzactiile de preluare a unor retele pe pietele din Slovenia si, respectiv, Ungaria”, a declarat directorul financiar al Grupului MOL, Jozsef Simola, citat in comunicat.

Dupa ultimele tranzactii, grupul a depasit pragul de 2.000 de benzinarii si are peste 1 milion de clienti zilnic in Europa Centrala si de Est. In al doilea trimestru al acestui an, vanzarile de motorina au crescut cu 14% comparativ cu perioada similara din 2015, la 119.000 tone, iar cele de benzina cu 11%, la 42.000 tone.

MOL estimeaza ca cererea de carburanti a avansat cu 5% in primul semestru, in medie, in cele 10 tari din Europa Centrala si de Est unde are operatiuni de retail pe piata carburantilor.

Pe ansamblul grupului MOL, vanzarile retail au urcat cu 12% in volum in primele sase luni, la 1,94 milioane tone. MOL are o retea de peste 200 de benzinarii in Romania. Anul trecut, vanzarile MOL de carburanti, GPL si lubrifianti de pe piata romaneasca au crescut cu 17% comparativ cu anul precedent, pana la 586.000 de tone, in special ca urmare a extinderii retelei de benzinarii.

Sursa foto: MOL

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri