Afacerea WOWTea a fost lansata online la inceputul acestui an, dupa ce, timp de sase luni, sotii Rusev au pregatit acest proiect, alaturi de un nutritionist.

“Am vrut sa am parte de o cura de detoxifiere, nu am gasit pe piata niciun produs din plante 100% natural care sa imi satisfaca nevoile. Produsul este realizat de noi, am lucrat jumatate de an la acest proiect, alaturi de un nutritionist”, a povestit Florentina Rusev in cadrul emisiunii Profesionistii in Retail.

Alaturi de ceaiuri oferta WOWTea cuprinde si doua tipuri de sticle, cu infuzor sau storcator pentru fructe, care le permit utilizatorilor sa isi personalizeze bautura.

“Avem sticle pentru ceai dar si pentru ape vitaminizate. Sticla fitness este cea mai vanduta impreuna cu ceaiul pentru suprimarea apetitului. Programul de detoxifiere se desfasoara pe 21 de zile, avem mai multe meniuri personalizate. Ingredientele sunt naturale, ceaiurile sunt produse intr-o fabrica din Bulgaria si intentionam sa colaboram si cu un producator roman”, mai spune Florentina Rusev.

WOWTea

Cel mai scump pachet disponibil pe site are un pret de 140 de lei si consta in doua pachete de ceai (detox si apetite killer) si o sticla fitness detox. Valoarea medie a unei comenzi este de 80 de lei, puncteaza fondatoarea WOWTea.

Conceptul mai este dezvoltat in Bulgaria si Italia (prin intermediul unor parteneri), fondatorii avand in plan extinderea pe pietele din Marea Britanie, Ungaria sau Ucraina.

“In urma cu opt ani era greu sa vinzi chiar si un fresh din cauza pretului mai ridicat. In ultima perioada piata s-a dezvoltat foarte mult. Vrem sa dezvoltam afacerea in special online. Suntem pana in 10 angajati in aceasta afacere in prezent, ne implicam non-stop, raspundem la mesaje chiar si la 2 noaptea”, adauga Florentina Rusev.