In urma deschiderii magazinului din ParkLake Il Passo ajunge la o retea de opt magazine in Bucuresti. Magazinul are o suprafata de 139 mp si sase angajati.

Dupa ce a lansat propria fabrica de incaltaminte in urma cu doi ani si a inceput productia anul acesta, Il Passo planuieste sa se internationalizeze si sa vanda online in Europa. Primele tari in care retailerul va inaugura platforme online sunt Bulgaria si Ungaria, anul viitor, in urma unei investitii de 400.000 de euro, a declarat Petru Chiriac, directorul si fondatorul Il Passo.

Il Passo pregateste vanzarile online in Europa

Il Passo pregateste vanzarile online in Europa

Fabrica Il Passo are 25 de angajati, produce 10.000 de perechi de incaltaminte pe sezon si a necesitat o investitie de o jumatate de milion de euro. Fondatorul Il Passo a mentionat ca este interesat de preluarea unei unitati mari de productie, cu echipa si know how-ul intrucat acestea au fost cele mai mari probleme pe care le-a intampinat.

Il Passo colaboreaza cu alte trei fabrici care realizeaza incaltaminte in sistem lohn si ale caror articole reprezinta 70% din cifra de afaceri a brandului. Anul trecut, acesta a fost de 7,5 milioane de euro.