Aflat la a patra editie, evenimentul retailArena, dedicat comertului multichannel si organizat de wall-street.ro, va avea loc in acest an pe 26 si 27 octombrie. Editia din acest an va continua sa aduca in prim plan cele mai noi tendinte din retail cu accent pe strategii si povesti de business construite pe plan local si multiplicate cu succes la nivel international.

Profita de early bird si poti achizitiona biletele la eveniment cu reducere de 30%, preturile pornind astfel de la doar 69 de euro pentru o zi de conferinta si un workshop. Mai mult, participantii care achizitioneaza un bilet pot trimite un e-mail pe adresa retailarena@internetcorp.ro cu numele persoanei alaturi de care doresc sa participe la conferinta, aceasta urmand sa beneficieze de acces gratuit. Promotia se desfasoara pana pe 31 august.

retailArena va avea loc anul acesta sub sloganul Go (g)Local si ii va pune fata in fata pe cei care fac performanta in retailul offline sau online, local sau global. Miza este aceeasi: cum vor putea retailerii si producatorii sa loializeze si sa atraga noi consumatori intr-un univers multichannel, fara frontiere.

In ultimul an, retailul romanesc s-a remarcat atat ca o pepiniera de talente care s-au extins cu succes la nivel international, cat si ca un motor de crestere pentru afacerile globale ale unor giganti care au ales sa puna Romania pe harta lor.

Citeste si:

Un alt punct important in aceasta ecuatie il constituie modul in care retailerii aleg sa construiasca o relatie solida cu generatia millenials, cei care sunt urmatorii influentatori si cei care, de multe ori, modeleaza un brand dupa necesitatile lor.

Ca element de noutate, editia din acest an a retailArena va cuprinde o serie de speech-uri inspirationale, sustinute de antreprenori care au gustat din succesul international.

Speakerii care au confirmat deja prezenta sunt Manfred Litschka (director regional de vanzari la TCC, companie care a derulat local programe de loializare pentru OMV, Mega Image, Penny sau Kaufland), Eliodor Apostolescu (co-fondator Phoenixy, producatorul pufuletilor Gusto), Dan Isai (fondatorul lantului Salad Box), Alina Stepan (managing director al companiei de cercetare Ipsos Research South-East Europe), Mara Cristina (brand manager al miniPRIX), Cristina Miclea (director de marketing Albalact), Amra Makarevic (fondatoare Cold Pressed Juicery), Claudiu Vrinceanu (secretar de stat in cadrul Ministerului Economiei, Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri), Alexandru Manda (co-fondator Bicicletele Pegas), Claudia Badea (director magazin Cora Lujerului), Raluca Radu (country manager Answear Romania), Nadir Balasel (director adjunct FAN Courier), Ciprian Stancu (fondator Republica BIO), Marius Bicu (managing partner De la Ferma), Andrei Canda (research consultant iSense Solutions), Liana Dumitru (director Retail Colliers International), Valer Hancas (manager corporate affairs&comunicare Kaufland Romania), Adrian Dumitrescu (fondator QAZ Fashion Retail), Cosmin Dan (analist Euromonitor International), Rares Florea (director comercial pentru Europa Centrala si de Est Vector Watch) si Ciprian Pasca (country manager ZONIZ, prima platforma integrata de marketing de proximitate).

Partenerii evenimentului sunt Microsoft (Technology Partner), Omnichannel Day delivered by FAN Courier, Media Galaxy (partener), Altex (partener), PayU (partener) si Allpacka (Sponsor).