Mio Bio a fost lansat pe piata in 2009, dupa ce timp de un an Alma si Ioana au lucrat la pregatirea proiectului. “Eu vin din resurse umane, Ioana din marketing si PR, retailul ne era destul de strain. Chiar daca eram consumatoare de bio a trebuit sa facem multe traininguri cu furnizorii nostri. Fiind amandoua vorbitoare de limba germana ne-am indreptat spre zona Germania si Austria. Si faptul ca exista o traditie spre zona aceasta a ajutat”, povesteste Alma, in emisiunea Profesionistii in Retail.

Investitia a fost de circa 40.000 de euro, bani reprezentand fonduri proprii. Suma a fost alocata stocului initial de marfa. Portofoliul Mio Bio cuprindea la inceput sase branduri de import din Uniunea Europeana, iar la scurt timp a fost completat de primul brand romanesc. In prezent, oferta Mio Bio este reprezentata de 35 de branduri, un mix intre produse de import si branduri romanesti.

“In prezent avem patru branduri romanesti hand-made. Avem producatori locali care incep cu sapunuri hand-made sau creme pentru ten si isi diversifica portofoliul, asa cum este si cazul Sabio”, completeaza Ioana (foto jos).

Gamele Sabio sau Madara (Letonia) inregistreaza vanzari importante, avand preturi accesibile, dar si gamele profesioniste, precum Susanne Kaufmann, sunt foarte cautate. Valoarea medie a unui bon este de 200 de lei, business-ul Mio Bio fiind sustinut in mare parte din vanzarile inregistrate in magazinul fizic, din Bucuresti.

“Rulajul cel mai mic este in cazul produselor pentru barbati. Avem barbati care vin cu lista de acasa sau avem barbate care vin direct si ne cer o crema anumite pentru ochi. La nivel de buget nu se vad diferente intre cele doua categorii. Sunt mai multi clienti, nu doar din Bucuresti, ci si din tara. Piata creste.

In cazul nostru magazinul fizic este de baza, ei vor sa incerce produsele, sa vada care sunt noutatile”, afirma Alma.

Anul trecut, business-ul Mio Bio a avut o cifra de afaceri de 1,18 milioane lei si un profit de circa 371.000 lei, potrivit datelor furnizate de Ministerul Finantelor. In prezent, compania are cinci angajati.

“Nu vrem sa ne extindem in afara Bucurestiului, noi facem si distributie, la un moment dat am avut un Mio Bio boutique, la care am renuntat. Nu am deschis magazine in mall, suntem in centrul Bucurestiului, intr-o zona pitoreasca, ni se potriveste asa. Ne bazam pe o crestere organica, cat mai multi clienti, cresterea in online, cresterea distributiei. Cred ca e genul de business unde clientului ii place sa stea de vorba cu noi”, mai spune Ioana.