"Este pentru prima oara cand o tara mica din punct de vedere al numarului restaurantelor a reusit sa introduca un produs propriu la nivel european”, a afirmat citat de Rompres, directorul de marketing al McDonald's pentru Romania, Moldova si Bulgaria, Marina Zara, in cadrul seminarului Brandactivity cu tema "Cum se lanseaza un produs nou?", organizat luni la Complexul Expozitional Romexpo.

In ideea de a oferi o alternativa sanatoasa si dietetica la produsele pe care deja le comercializa, McDonald's Romania a inceput de aproximativ 1,5 ani o campanie de introducere a salatelor in restaurantele sale. Salate existau deja in alte restaurante McDonald's din Europa, dar sub un format mai sofisticat si nu au avut succesul de piata scontat.

Adresandu-se in special segmentului feminin, McDonald's Romania a lansat trei tipuri de salate: Maxi (de pui), care este cea mai mare si se consuma ca fel principal, Midi (mediteraneana), ca acompaniament pentru alte produse, si Mini (de cruditati), care este cea mai ieftina si se adreseaza vegetarienilor sau persoanelor care doresc o gustare slaba in calorii si cu un pret convenabil.

Citeste si:

Ca urmare a succesului avut in timpul testelor de piata, McDonald's Romania a hotarat sa introduca permanent produsele in toate restaurantele si sa adauge un nou sortiment, salata Maxi Tuna (cu ton). Vanzarile care au urmat nu au trecut neobservate de directorii McDonald's din alte tari, care au hotarat sa inlocuiasca salatele pe care deja le comercializau cu varianta romaneasca (Mini, Midi, Maxi), urmand ca in maxim un an toate restaurantele grupului din Europa sa vanda salate in acest format.

Cu venituri anuale de peste 20 de miliarde de dolari, peste 30.000 de restaurante in 119 tari si una din marcile cele mai usor de recunoscut, McDonald's este cel mai mare si cel mai cunoscut lant de restaurante cu servire rapida din lume.