Pentru ca timpul este pretios si verificarea lunara a furnizorilor este un efort costisitor, aplicatia MemoxVP a fost conceputa de specialisti romani tocmai pentru a usura activitatea celor care activeaza in domeniul financiar contabil.

Scopul MemoxVP este simplu: sa reduca cu pana la 100% timpul petrecut pe site-urile institutiilor publice pentru verificarea clientilor si furnizorilor.

Orice companie isi poate crea gratuit un cont MemoxVP si constata, in timp real, statutul fiscal al tuturor partenerilor si furnizorilor.

Aplicatia Memox VP verifica toate firmele din portofoliul clientului, daca acestea sunt in registrul contribuabililor inactivi, daca se regasesc in buletinul insolventei, daca sunt in sistemul TVA la incasare, precum si datele lor de identificare, daca ele corespund cu cele ale Ministerului de Finante.

Sursele de date utilizate de MemoX sunt: Ministerul de Finante (MF), Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) si baze de date proprii. Se verifica datele inregistrate la Ministerul de Finante (datele de identificare, TVA, TVAI), in Registrul contribuabililor inactivi/reactivati, in Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul de TVA la incasare, Buletinul Insolventei, iar pentru partenerii externi se valideaza numarul de inregistrare pentru TVA-VIES.

Aplicatia este simpla, flexibila, usor de utilizat si se poate integra cu ERP-ul companiei. Astfel, verificarea unui partener sau furnizor se poate face automat, chiar in momentul receptiei sau emiterii unei facturi.

Nu mai pierdeti timp timp cautand in Registrul Contribuabililor Inactivi fiecare partener de afaceri sau verificand agentii economici care aplica sistemul de TVA la incasare. Cereti acum mai multe informatii despre MemoxVP direct de la specialisti!