Situat in centrul comercial ParkLake din Bucuresti, noul magazin Gerovital are o suprafata totala de 52 de metri patrati, iar pentru amenajarea acestuia s-au investit 67.000 de euro. Magazinul ofera toate produsele din gamele Gerovital si Aslavital.

In prezent, reteaua Farmec numara opt puncte de distributie in Cluj, Bucuresti, Arges, Sibiu, Brasov si Neamt si trei puncte de lucru in Baia Mare, Craiova si Focsani. In acest moment, Farmec are sase magazine proprii in Cluj Napoca (3), Arad, Sibiu si Tg. Mures.

Saptamana aceasta, Farmec va inaugura un nou magazin Gerovital, la Constanta, acesta fiind si primul magazin al companiei din acest oras.

Anul trecut, compania a inregistrat, lunar, o medie de 16.000 de clienti pe partea de comert traditional.

Brandurile Farmec sunt prezente in ofertele tuturor lanturilor de retaileri internationali din Romania. Mai mult, produsele Farmec sunt disponibile in peste 4.950 de farmacii.

Citeste si:

Producatorul detine magazine de brand, deschise in franciza, in Franta, Grecia, Italia si Spania. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Farmec Cluj-Napoca a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 38,8 mil. euro, in crestere cu 13% fata de 2014. Pentru acest an estimarile vizeaza un avans de doua cifre, evolutie dictata de consolidarea prezentei in piata si lansarea de noi produse.

Produsele Farmec sunt prezente acum in peste 30 de tari, intre care Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Exporturile au acum o contributie de 5-6% la cifra de afaceri a companiei. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii cosmetice Gerovital.

Producatorii locali de cosmetice detin o cota de 10% din piata de 750 de milioane de euro dominata de multinationale precum L’Oreal, Beiersdorf sau Procter&Gamble.