Liviu Ungureanu a fost director de vanzari la Dacia Plant timp de aproape trei ani si are experienta anterioara in companii din FMCG. In primele opt luni ale anului, cifra de afaceri Dacia Plant a inregistrat o crestere de 12,5% fata de perioada similara a anului trecut, ceea ce se traduce printr-o crestere a vanzarilor cu peste 2 milioane de lei.

Dacia Plant a investit 50.000 euro in relansarea identitatii de companie si a brandului. In total, Dacia Plant a bugetat investitii de 350.000 de euro in marketing.

Gestioneaza bugetul de marketing de sute de mii de euro al Dacia Plant

Gestioneaza bugetul de marketing de sute de mii de euro al Dacia Plant

Daca in urma cu 14 ani canalul de intrare al produselor Dacia Plant in piata a fost reprezentat de magazinele naturiste, in prezent distributia se face si prin intermediul lanturilor de farmacii, a farmaciilor independente si, mai nou, a marilor lanturi de magazine din retail. Produsele sunt disponibile in peste 5.000 de puncte de vanzare.

Citeste si:

Anul trecut producatorul a raportat o cifra de afaceri de 28,9 mil. lei (6,56 mil. euro), iar pentru 2016 estimeaza un avans de 10%, pana la 32 mil. lei (7,2 mil. euro).

Afacerea Dacia Plant a fost infiintata in anul 2002 de catre Calin Ianta si Radu Ionescu, fosti colegi de facultate, care au imprumutat de la parinti 100 de euro pentru a investi in plante medicinale. Patru ani mai tarziu, cei doi antreprenori cumparau terenuri pentru culturi proprii, iar in 2010 deschideau, langa Brasov, fabrica de la Bod. In prezent, compania are 205 angajati.

Piata suplimentelor alimentare era estimata anul trecut la peste 250 mil. euro, unul dintre principalii competitori ai Dacia Plant pe acest segment fiind compania Secom.