Otto vrea sa isi extinda flota de camioane si incearca sa incheie parteneriate cu transportatori independenti, a declarat, pentru Reuters, Lior Ron, cofondator al companiei. Incepand de anul viitor, camioanele Otto precum si alte camioane care folosesc tehnologia acestei companii vor incepe sa faca transporturi catre depozite si magazine.

Uber promoveaza deja acest serviciu catre transportatori, operatorii de flote de camioane si catre soferii independenti. De asemenea, Uber vrea sa concureze cu intermediarii care fac legatura intre operatorii de flote de camioane si companiile care vor sa isi transporte marfurile.

Tehnologia campioanelor complet autonome mai are nevoie de ani buni pentru dezvoltare – o parte din experti vorbind chiar si de doua decenii, camioanele Otto fiind in prezent “conduse” de un sofer si de un inginer. Eforturile Uber-Otto includ insa mai multe alte tehnologii, printre care cele de navigatie si tracking, care sunt deja operationale si care pot fi folosite in timp ce dezvoltarea sistemelor de pilot automat continua.

Citeste si:

Tinta finala a Uber este aceea de a transforma piata transportului de marfa, una foarte fragmentata si evaluata la 700 miliarde de dolari pe an, dar care totodata este foarte cunoscuta pentru marjele mici de profit cu care opereaza.

Uber a cumparat Otto luna trecuta pentru 680 mil. dolari. Startup-ul are doar 100 de angajati si a fost lansat in ianuarie 2016.

Foto: Shutterstock / lassedesignen